طارق

ستاره صبح

ستاره صبح

طارق
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دلیل حرام بودن طلا برای مردان ( علمی )

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ب.ظ

با وجود اتفاق نظر مراجع در حرام بودن استفاده از طلا برای مردان، استفاده از این فلز در بین آقایان رو به افزایش است، تأملی در مضرات استفاده از طلا برای مردان، گواهی برای اثبات علت حرام شمردن آن برای مردان در دین مبین اسلام است ، مانند :

  وقتی طلا با پوست تماس پیدا می کند، یون های آن وارد بدن می شوند. این یون ها در مردان در کبد جمع و همان جا متوقف می شوند و موجب اختلال می شوند.

طبق بررسی های متعددی که صورت گرفته تعداد گلبول های سفید خون در مردان بیشتر از زن هاست . حال این که تماس بدن مرد با طلا باعث بالا رفتن میزان گلبول های سفید می شود . به طور طبیعی با افزایش شمار گلبول های سفید ، جا برای گلبول های قرمز خون کم شده و تعداد آنها به طور محسوسی کاهش پیدا می کند . در واقع استفاده از طلا در مردان باعث بر هم خوردن تعادل میان گلبول های سفید و قرمز خون می شود . همین امر باعث بروز کم خونی در مردان و از سویی دیگر باعث بروز سرطان خون می شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۹
محمد جواد جیگاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی